I'm not a hipster: I don't have any tattoos

 





In the last years in summer vacations I realise I've become a rare species.  When I look around, I feel distinctly different from the others. There's something missing.  

I've joked already often: If I am ever reported missing, the description will have to be "no tattoos". That's become rare enough to mention. Colleagues take a day off to get their latest tattoo, relatives post extensively on Instagram to show off their latest ink additions.  But I don't join the hype because I don't mutilate my body.  That's what I think about most tattoos. 

So is there no tattoo that is nice? Yes, there are some but usually they are very minimalistic, modest, delicate.  But once they are up in the eye, catching attention...nope not for me. And if they are very body filling like sleeves for example that have become so popular now, then I even have trouble looking at them.  




Comments

Anne said…
Wij zijn zo vreselijk on-hip jong :-)
Hier ook geen enkele tattoo. Ik had een tijdje geleden het idee om onze trouwringen te vervangen door een kleine tattoo, maar dat doen ze dan blijkbaar niet meer, wat ik wil. Voorlopig zie ik geen alternatieven.
We zijn trouwens een heel on-hippe familie: mijn dochter en zoon hebben en willen ook geen tattoos. Enkel mijn schoondochter heeft er. Ben eens benieuwd of de jongste gaat verschijnen met tattoos nu ze het huis uit is, het was toch altijd stof voor discussie alhier.
(ik was er vreselijk tegen dat ze te jong aan tattoos begonnen, ik vind niet dat je een minderjarige moet toestaan permanente veranderingen aan te brengen aan zijn/haar lichaam. Ze zijn nog zo wispelturig van aard en kunnen er snel spijt van hebben. Goed voor pittige discussies hoor, wapen je maar al voor later :-D )
Els said…
Hihi, nog een onhippe hier zonder tattoo en mezelf ook al die bedenking gemaakt dat ik een uitzondering aan het worden ben. Ik heb me lang de vraag gesteld wat ik überhaupt zou willen mocht ik verplicht worden een tattoo te kiezen maar ik vind dat gewoon veel te moeilijk om één iets te kiezen dat zo definitief is en dan is de locatie waar op mijn lichaam zo mogelijk nog een moeilijker vraag. Niet dus. Misschien moeten we een clubje oprichten? :)
Goofball said…
@Els: welkom in de tattooless club

Popular Posts