Kabouter conversations : December 2020

  • Weet je wat ik raar vind? Dat wij sommige Pokémons nooit kunnen vangen
  • Je kent wel het liedje van “heeeey sexy lady whop whop whop whoppa ganga style “ eh. Maar wist je dat dat ook een Pokémon is?
  • Een 8 kan je nooit verkeerd schrijven
  • K: Weet je wat eng zou zijn maar toch ook wel goed? Als ik hier nog een oog had en hier ook (net voor zijn oren)
    G: ha ja dan zou je goed kunnen tv kijken van aan tafel
    K: ja en als er iemand daar zou staan en op mij zou willen schieten dan zou ik snel kunnen weglopen
  • G: En was Sinterklaas op school?
    K: Nee Pieten, maar het waren valse Pieten denk ik
  • Stel je voor dat de wereld 1 grote kast was, dat zou gek zijn
  • Kom Beertje, ik leg je kleren even opzij want als mama en papa passeren met de kerstboom en erover uitglijden, of gewoon uitglijden, dan moeten ze naar het ziekenhuis
  • Een ding is zeker, er zit meer dan genoeg pit in (pilante curry)
  • Het wel niet leuk dat we nu geen opa en geen vake meer hebben
  • Het boeit me niet dat hij altijd onze namen vergat
  • Ik vind het echt niet leuk dat er al twee mensen  zijn gestorven van onze familie
  • Als je een kogel inslikt in je mond, ben je dan dood?
  • K: Heeft de Sint Corona? Oh shit!
    G: Ja een hulpsint die op bezoek gegaan is, had Corona
    K: Oh, maar ik denk dat die Sint dat wel niet expres gedaan heeft
    G: Nee het is een hulpsint eh, hij wou helpen.
  • Welk cijfer is een twee en een nul en nog een nul?
  • Wie zit in feite in onze bubbel?
  • Ah ik bedenkt dat het misschien toch niet zo’n goed plan was maar ik dacht dat ik misschien Charmander beneden kon laten wachten tot we terug zijn van de begrafenis en dan kan hij jullie troosten maar ik denk dat dat niet gaat werken
  • G: kijk een heel groot veld spruitjes
    K: dan zal die boer wel een hele grote fan zijn van spruitjes
  • Oh noemt vake ook (familienaam)... ik ook. Ik ben een herinnering aan vake
  • Da’s wel erg voor tante T en nonkel W dat ze donuts moeten bakken en ze lusten dat niet
  • Pokemons geloven niet in Jezus denk ik maar in de Legendary
  • Papa ik heb een stuiterstok
  • Het huis van moeke en vake is nu toch een herinnering aan vake? Want hij heeft daar gewoond dus da's nu een herinnring. 
  • Deze soep smaakt een beetje naar de zee (zout)
  • (Ik ben living aan het stofzuigen als Kabouter binnenwandelt... de jongens waren samen boven aan het poetsen)
    Als je wil mama, mag je mij ipad hoor om wat muziek te luisteren. Dat mag
  • (Kijkt naar Ramsey’s nightmares op tv)
    Ja hij heeft gelijk, veranderingen zijn lastig
  • J: wat willen jullie als aperitief?
    K: Goh, moeilijke keuzes
  • Mama ik ga stoppen maar weet dat ik mijn melk heb opgedronken en dat het door een soort misverstand is dat ik weer melk heb
  • Ik vind het wel jammer dat opa is gestorven want anders kon ik hem ook een leuk kerstkaartje sturen
  • Wat heb jij gegeten? (Als hij broer in slee trekt)
  • K: Weet je wat ik jammer vind voor jou?
    G: dat jij naast mij aan tafel stinkscheten laat?
  • G: Het gaat vandaag heel hard waaien
    K: Ik weet het, Pokémon Go heeft dat gezegd
  • K: Hebben jullie gisterenavond al naar de Kampioenen gekeken?
    J: Ja, maar als je wil kan ik het straks opzetten en kan je nog kijken
    K: Nee hoeft niet hoor, ik kan het zelf wel zoeken. Weet je hoe? Door op youtube "FC De Kampioenen" te typen
  • Ik wil gaan wandelen op het hoogste punt van België
  • K: Voor we een kat krijgen, moeten we best even oefenen nog met een kat
    G: en hoe ga je oefenen, wat ga je dan doen?
    K: we kunnen het aan Levi vragen maar we zitten niet in zijn bubbel
  • K: Mama, mag ik iets vragen, sorry maar het gaat weer over de dood. Mama, hoe lang denken jullie te leven?
    G: Euh, goh, ik hoop meer dan 80 jaar te worden en jouw kindjes te zien groeien en eens op hen te mogen babysitten.
    K: Ah maar als ik niet wil trouwen?
    G: Goh je moet niet trouwen om kindjes te krijgen. Waarom, wil je niet trouwen?
    K: Nee dat lijkt me niet leuk.   
    G: En wil je kindjes krijgen?
    K: Dat weet ik nog niet. Maar hoe kan ik dat als ik niet trouw?
    G: Je moet eerst met twee zijn eh en tegen dan snap je het wel. 

Comments

Popular Posts