Kabouter conversations - June 2021

  • Ik denk te weten waarom Lennart zijn best gedaan heeft bij die mediteren oefening. Want misschien was hij aan het mediteren en dacht hij even niet meer aan de Mol spelen
  • Mama je hebt toch door dat hier twee zeepflesjes staan eh?
  • Mama zal ik je een tip geven voor als ik je nog eens laat raden?
  • Wow die zijn van het Europesische songfestival
  • Het is toch niet covid maar covid19?
  • Hoe is in feite het tweede deel van Corona ontstaan? Hoe is covid ontstaan
  • Misschien is het vandaag mijn ongeluksdag (nadat hij kom over zichzelf omkieperde aan tafel)
  • Mama, hoe boos ga je zijn als ik misschien toch nog per ongeluk eens opsta uit mijn bed? 
  • Oleeee ole ole ole ga naar t wc
    Of pak een pistoleh
  • Papa is het erg als ik op jouw account inkwedibles ga kijken (cfr the incredibles)
  • (Chorizo is pikantere versie dan gewoonlijk)
    Oh hebben die biggekes iets pikant gegeten?
  • Dat zijn mensen van de fietsenwandeling (ipv fietstocht)
  • K: Mamaaa kunnen we gaan voetballen?
    G: Sinds wanneer hou jij zo van voetballen?
    K: Ja ik begin te houden van voetballen. Misschien later als ik groot ben ga ik wel bij de Belgische ploeg, als ik dat wil
    G: Ah ja misschien.  
  • G: Ik denk, maar ‘k ben niet zeker, ik kan mis zijn dat fructose de suiker is die al natuurlijk in fruit groeit
    K: Maar ik vind je toch nog wel slim hoor

  • Het is zoals met de regenboogvlag, die toont dat je geen ruzie moet maken omdat je op iemand anders stemt of zo. Stel je voor dat je voor Biden stemt en iemand anders niet, dan moet je toch niet beginnen vechten, dat is toch stom. 
  • Weet je wat ik toch wel een beetje leuk vind aan de Ardennen. Dat thuis jullie zo een deur hebben tussen jullie kamer en de badkamer en wij niet   , maar hier in de Ardennen hebben wij dat wel en jullie niet. 
  • Zo voelt een zwembad van 20 graden
  • Op wel oor slapen jullie het liefst? Ik denk ik op dit hier (links)
  • (komt terug van toilet met teveel verslaggeving)
    G: We hoeven al die info niet te hebben
    K: Het was voor je eigen bestwil
  • Buitenveld!!
  • Papa waarom scheer jij je niet meer eigenlijk?
  • Beeeertje we hebben gewonnen . Mama tegen wie speelden we weer? Juijjj we hebben Portugal ingemaakt! 
  • Oh nee echt ik dacht echt dat we afgemaakt zouden worden
  • G: Wow morgen is je laatste dag in het 2e leerjaar en dan is het 
    K: grote vakantie
    G: ja en daarna ga je al naar het derde leerjaar. 
    K: Ja en dan zit ik in het derde leerjaar en is corona is gedaan en dan mag alles weer en dat gaat wel raar zijn. 

Comments

Anne said…
Ongelooflijk wat er in die hoofdjes omgaat toch :-)
Goofball said…
'k vind het zalig, maar jammer genoeg kan ik de meeste gevallen net niets opschrijven en dan vergeet ik het weer

Popular Posts