Kabouter conversations - October 2021

  • (Beertje kijkt een YouTube filmpje waar politie gevangenen laat ontsnappen)
    Domme polities, doe die deur dan toch toe.  Ze verspillen hun tijd aan donuts
  • Ik wil dan na mijn communie wel nog af en toe naar de mis gaan, want anders heb ik mijn communie voor niets gedaan.  Ik ben dan wel vriendje van Jezus en zo, maar dan krijg ik die hostie niet eer enz. Ik zal me misschien wel nog vervelen in de mis of zo, maar dan krijg ik af en toe die hostie. 
  • Weet je waarom ik het haat om huiswerk te doen? Omdat ik me hier niet kan concentreren. Ik wil liever taakjes doen op school. 
  • Ik ben een goede eter
  • Papa!!!  Minecraft staat op de eerste plaats bij de betaalde games!! 
  • Als ik nog eens mijn communie doe, alle als ik mijn plechtige communie doe of zo, dan moet je geen make-up of zo…ik vind het niet zo…nee, ik vind het beter zonder.
    (ok eerlijke feedback)
  • K: J heeft gestolen. Ze heeft ons legomanneke mee!
    J: Hoe weet je dat?
    G: Heb je zelf al gekeken of die niet onder de zetel ligt
    K: Oh nee we hebben zomaar geoordeeld
  • G: Daar was zo een bordje met allemaal lieve dingen en daaronder stond …. #fuckcorona. Dat is toch onbeleefd
    G: 'k denk dat we tegen dat virus wel eens onbeleefd mogen zijn
    K: Ok dan ga ik het ook eens doen: klotecorona!!
  • Waarom wordt het niet K4? Da’s toch ook mooi?   (wedstrijd K2 wordt K3 omtrent afvallers)
  • God is op aarde neergedaald (lichtinstallatie aan abdij)
  • Waarom dragen schotlandse mannen die rokjes in feite?
  • Waarom hebben we nul eigenlijk nodig als cijfer?
  • K: Zijn de sterren mensen die dood zijn? Ik denk het wel
    B: en soms valt er een eentje naar beneden. Ah ja vallende sterren
  • Ik ken de code wel maar wat zou ik kiezen?   (Zijn schermtijd is op, maar hij blijkt de code om zelf te verlengen)
  • De schermtijd is wel heel goed want als er dieven inbreken dan kunnen die op mijn ipad niet heel lang
  • J: hahaha, dat restaurant daar noemt vol au vent…hahaha vol au vent
    K: Hahaha, die verkopen dan auto’s om te eten. Ah ja, auto’s
    G: huh?
    J: Wat bedoel je?
    K: Dat is toch een auto
    J: Vol au vent een auto (lacht nog harder)
    G: ‘k denk dat je een Volvo bedoelt, maar vol au vent is iets anders
  • Welke soorten familie hebben we?
    In welke landen hebben we familie?  Wat komt bijna al ons familie gewoon uit België??
  • J: grrr (betaling op internet gaat niet)
    K: Je mag mijn Pop It gebruiken hoor
    (Tegen mij) Wat? Hij lijkt wat gestrest
  • Beertje, we moeten wel lief zijn hoor vandaag tegen Rodin want hij gaat dan naar het kattenhotel en anders wil hij nadien misschien wel niet meer terugkeren!
  • (Jan steekt een kaars aan met gasaansteker)
    Oh als mijn juf dat op school moet doen, dan heeft ze daar zo stokjes voor die in een doosje zitten
    (hmm wanneer je 8-jarige het concept van een lucifer niet kan benoemen). 

Comments

Popular Posts