Kabouter conversations - November 2021

  • K: A. Zegt dat sinterklaas je mama en papa zijn
    J: Lijk ik op Sinterklaas?
    K: nee
  • Ik heb maar 5 batterij meer, heeft er  iemand een batterijsparingsding mee
  • Beertje heb je door dat we een eigen skybox maken?
    Kijk ik heb een bubbelbad gemaakt
    (commentaar terwijl ze Minecraft spelen)
  • Wat is de hel?
  • Ik ben zo blij dat jullie mijn ouders zijn want we hebben zoveel gekregen
  • Wat denk je dat de volgende opdrachten van de Mol zouden zijn? Ik hoop iets met Pokemon
  • Vandaag is de laatste dag dat ik moet vragen hoe laat het is (hij was een polshorloge beloofd)
  • Je hebt me eigenlijk 3 schijfjes ananas gegeven maar dat is niet erg papa, dat kan iedereen overkomen
  • Hoe kan je deze opladen? (zijn nieuw polshorloge)
  • Mama ik vind jou met mondmasker mooier dan jou met make-up
  • Wist je dat elke seconde een mens doodgaat en een baby wordt geboren?
  • Waarom hebben bussen altijd zo een rare naam zoals De Lijn?
  • Papa weet je waarom ik zo vaak sorry zeg?
  • Wat vind je het ergste: een gewone oorlog of een wereldoorlog?
  • Waarom doe je dat met een notenkraker? Doen alle oude mensen dat met een notenkraker? (oma opent een fles spuitwater met een notenkraker om kracht bij te zetten)
  • Echt eh.   (100 keer per dag...is blijkbaar een uitspraak die alle Leuvense jeugd maakt als ik rondhoor. Ik begin het over te nemen. Echt eh.).
  • Als we arm zouden zijn dan zou ik al mijn geld geven aan Rodin want hij leeft het minst lang en wij kunnen nog later
  • Als ik iets kon veranderen, dan zou ik niets veranderen want als ik iets zou wijzigen is Rodin er misschien niet meer.  Maar als Rodin later gestorven is wil ik misschien iets veranderen. Dan zou ik willen dat Pokémons  bestaan maar dan zijn er geen dieren meer en dan zou Rodin een Purrloin zijn enzo en dat lijkt me niet zo leuk. 
  • Waarom is Sinterklaas heilig geworden? En waarvoor is de kerstman heilig geworden?

    Ik vind dat ze ( cfr films en series) veel  meer aandacht aan Sinterklaas moeten geven want die is heilig en de kerstman niet
  • (tijdens sinterklaasintocht op tv)
    Alleeee toon eens zijn gezicht. Ah, da’s wel de echte Sinterklaas denk ik.
  • Beertje zijn schermtijd is ook op…Karma
  • Ik pest niet, ik plaag alleen een beetje, zo aandachtplaatsen
  • (Sinterklaas op tv: er zijn dit jaar geen stoute kindjes)
    K: Waarom zegt hij dat in feite elk jaar?
  • Als iPads enzo bestaan hadden toen Jezus leefde, zou hij dan af en toe iPad gekeken hebben?
  • (terwijl hij ijsje aan het eten is)
    zoals altijd... het is heel lekker maarrrr....ook heel koud!
  • Als Niels De Stadsbaeder zou trouwen dan zou hij als speech denk ik dit liedje spelen (cfr Geloof in mij)
  • Waarom is het alfabet in die volgorde?
  • Wat is het verschil tussen een sneeuwman en een sneeuwvrouw? De sneeuwballen 
  • K: Jammer voor Doortje dat ze nooit geen goede man gaat krijgen (cfr De Kampioenen)
    J: Hoezo
    K: Ze vinden allemaal voetbal het belangrijkste
  • K: Hoeveel woorden zijn er? 
    G: Oei dat weet ik niet, ik weet niet eens hoeveel talen er zijn.
    K: Maar dat bedoel ik niet, ik bedoel hoeveel woorden zijn er in België?

Comments

Die van de sneeuwpoppen is hilarisch, die moet ik onthouden :))
Goofball said…
@Els: ik denk dat dat een mop is van Google Assistent. Vorige week moppen zitten tappen met "Hé Google, vertel een mop" en er waren echt goeie bij. en dan moeten we die hervertellen aan anderen eh.
Kris10 said…
Hahaha, heerlijk.
Goofball said…
@Kris10: altijd fijn eh

Popular Posts