Kabouter conversations : February 2022

  • (Komt uit zijn bed in de nacht)
    Papa, ik voel snot in mijn neus... Moet ik nu geen zelftest doen?
  • Ik hoop dat ik nog lang alsof kan spelen. Als ik zo grote kindjes zie, die spelen niet meer, die staan zo gewoon met hun gsm.
  • Wie is eigenlijk he baasje van Dikkie Dik?
  • Het lijkt een beetje op modder maar ja (cfr browniedeeg)
  • Mijn leven is niet meer compleet (als ik hem niet knuffel omdat ik Covid heb)
  • Welk sterrenbeeld ben ik?
  • Het is toch waar dat als je 2 dingen gebroken hebt, dat je dan dood bent? 
  • (De Kampioenen begint)
    (met een dikke grijns) Mama, dit is toch je lievelingsserie, zullen we samen kijken? En zullen we wat chocolade erbij eten? 
  • Mama weet je al dat we naar het provindiciaal…eu … mijn of zo gaan volgende week?  (Cfr. Het provinciaal domein)
  • We gaan dan naar het professionaal domein
  • K: mama, ik heb vandaag leren cijferen
    G: Oh keicool
    K: Ja da’s megaleuk! Cijferen is mijn lievelingshuiswerk
  • Waarom heb ik toch het gevoel dat ze toch gaan aanvallen? ( nieuws Oekraïne rusland begin van de maand)
  • Soms is he gewoon zoals het is eh
  • Ik zie in feite Alexander Decroo daar nooit als ze zo daar praten (parlement in het nieuws)
  • Wat moet een koning  in feite doen?
  • De president van Rusland moet ook wel een beetje nadenken. Waarom zou Europa Rusland willen aanvallen
  • Wat is de slogan van Eén?   (Zoekt op google).  Hmm Eén heeft volgens mij geen slogan. Oh kijk die van Carrefour.
    He kijk, de slogan tegen pesten.
  • Weet je wat ik cool vind? Als er op een dag iemand een machine uitvindt waarmee je de dieren kan verstaan of wat ze voelen. Dan kan je weten of ze het niet leuk vinden of zo. 
  • Waarom  gaan er toch zoveel mensen dood? Maar ik wil iets weten? Gingen er in de oertijd ook zoveel mensen dood?
  • Beertje heeft me ietsiepietsie geholpen met huiswerk
  • Beertje, een slogan is een korte reclame. Bijvoorbeeld "VTM kleurt je dag".   Wat is de slogan van Radio één in feite? 

Comments

Kris10 said…
Jouw leven was vast ook niet compleet zonder kinderknuffels :(
Goofball said…
@Kris10: nee dat was lastig. Al hadden we schoon "geef jezelf knuffel" vanop 3-4 meter afstand ritueel voor slapengaan. Was wel schattig, maar niet hetzelfde eh.
Anne said…
Zit wel ook best wat heavy stuff tussen hè?
Goofball said…
@Anne: ja hij wordt groot en hij volgt het nieuws nogal goed mee...da's tegenwoordig nogal heavy eh.

Popular Posts