Spending an afternoon with my sister - walking in Hingene - Buitenland

When Kabouter went to read his New Year's letter to my sister in January, we realized that we hardly spend time together.  Since for years now, we both alternate our weekends to drive some distance to visit my mom (and my dad in the past), to give support and help and ensure my mother doesn't get isolated too much by having each weekend one of us to visit...we in fact always cross but hardly ever meet, except digitally. 

So good intentions were made: we'll try to spend some sister time a couple of times a year.  Middle March I left all of my men behind at home and drove to my sister who took me on a walk in her neighbourhood because she knows I love walking in nature.  We enjoyed the sun and the woods/fields near the Schelde.  
 


Jump jump...jump like a horse ;)




Storm Eunice in Febr??

Paviljoen De Notenlaer at the Schelde dike, famous from the tv series Stille Waters










Kasteel d'Ursel in Hingene









Comments

Anne said…
Mooi. Eens iets helemaal anders dan je gewoonlijke wandelingen.
Die foto van kasteel d'Ursel vind ik heel mooi.
Buitenland? Ik wil al zo lang eens een foto van zo'n bordje. Ik vind dat zo leuk :-)
Goofball said…
@Anne: ha er stond bij de afslag naar Buitenland net een groot bord van wegenwerken met als titel "Sanering buitenland". Onmogelijk om daar te stoppen en ik zat aan stuur en geen foto maar 'k vond dat oprecht jammer, want ik vond dat op zich wel een schoon idee . Nu het nieuws vol was met oorlog in Europa enz vond ik dat troostend "sanering buitenland". Ja daar hebben we nood aan.
Maar dus, momenteel is het onmogelijk naar buitenland te rijden, want die baan ligt open :p

Popular Posts