Kabouter conversations - April 2022

  • Kijk je ziet de haven.
    Oh met kerntorens ook. (Uitzicht op Doel in Antwerpen)
  • Ik hoop dat iedereen al gekeken heeft want nu verklappen ze al alles. (het Gala van de Gouden K’s in het nieuws)
  • Iedereen is toch een beetje koning en prinses? Alle grote mensen, zal ik zeggen waarom? Omdat ze toch baas zijn over hun kindjes. 
  • Kunnen jullie ons hier vaker uitlaten? (in een park in Wiesbaden)
  • Wat is het F-woord in het Duits? (blijkbaar essentiĆ«le kennis als toerist)
  • Ik doe een dansende banaan na
  • Oh kijk. Ik wil ook een bloesemseboom
  • Can I not tell a joke?
  • Oooohjaaaaaa mijn brein weet het weer
  • Hadden de spelers van de Masked Singer die moesten raden wie onder het masker zat niet zoiets? (Flesje Ritchie… product placement werkt dus eh)
  • Ik vind het raar dat jullie altijd gelijk hebben, maar kunnen jullie ook bagels kopen? (Nadat hij van ons had moeten een bagel proeven tegen zijn zin)
  • Een trein is beter voor het milieu dan een vliegtuig
  • Het kan dat Beertje een fossielsteen gevonden heeft en dat die gebruikt is in de oertijd
  • Ik denk dat je meer kans hebt om dood te gaan bij een bom dan een neerstortend vliegtuig 
  • Wat is de langste spaghettisliert ter wereld?
  • J: (tegen Beertje) Wil je niet met je broer praten? Het is zijn laatste avondmaal (cfr voor hij op scoutsweekend vertrekt).
    K: Maar ik ga niet dood en ik ben niet Jezus
  • Mama, ik moet je wel waarschuwen. Het zou kunnen dat er in de auto een beetje gevloekt wordt want dan kan wel eens voorvallen op de scouts (wanneer ik enkele kinderen naar scoutsweekend rij)
  • Amai, Hitler ziet er echt lelijk uit

Comments

Els said…
Haha, die van het laatste avondmaal is wel hilarisch ;-)
Goofball said…
@Els, ja dat kwam er heel spontaan en direct uit als repliek
Kris10 said…
Ik hoop dat hij goed onthoudt dat jullie altijd gelijk hebben.
Goofball said…
@Kris10: oh maar dat peper ik hem genoeg in telkens wanneer ik gelijk heb hoor.
Anne said…
Die conversation blogposts worden steeds gevarieerder en grappiger :-) Ik lag echt in een deuk :-D
Goofball said…
@Anne: ah van Kabouter had ik de indruk dat het minder grappig werd en dat ik minder opschreef, omdat zijn gesprekken al logischer en maturer worden. Maar blij dat je toch veel variatie en humor spot.
Anne said…
Hij heeft zo van die droge commentaren en observaties, die ik echt grappig vind :-)

Popular Posts