Kabouter conversations - July 2022

  • (Tegen zijn broer).  Jij bent de stomste van het hele universum, jij bent de dikste van het hele universum, jij bent …
    B: Al wat je zegt ben je zelf
  • Oooh neee weer niet, ik wil eens echte sushi zo met broccoli (huh?? broccoli sushi? hij wou dus met komkommer)
  • (Tijdens nieuws)
    J: jullie zijn al eens geweest eh in London.
    K: Ja dat klopt… was Michael Jackson daar niet?
    G: euh nee toch niet  ( huh… blijft verward achter)
  • (Kinderen krijgen verbod hun knuffels te blijven hoog doorheen de living te gooien)
    K: en als ik hem hier leg , en hij valt per ongeluk???
    B: En als je vergeet dat je ze niet mag gooien
  • Als je wil eten bij Jeroen en hij is duurder dan andere restaurants, dan snap ik dat, want Jeroen is echt wel een goeie kok. (Cfr Jeroen Meus)
  • (Ik klaag dat ik saaie kousen heb)
    Ik zal goed mijn best doen om mijn voeten te doen groeien en als we dan dezelfde maat hebben dan mag je er wel lenen
  • Waarom noemen ze witte druiven witte druiven als ze groen zijn? Dat is zoals zeggen tegen een rood gebouw, kijk je een blauw gebouw
  • Ik ben soms helemaal niet logisch en dat vind ik leuk van mezelf
  • De scheidsrechter is zelfs een meisje (ek vrouwen)
  • Waarom is het in feite in een land dat geen deel is van Europa ? (Ek vrouwen)
  • oh mama eigenijk…ijs tegen vuur….want het is IJsland tegen de Red Flames.
  • Teveel licht, mayday mayday (gordijnen s ochtends opendoen)
  • Hoeveel steden zijn er in BelgiĆ«? 
  • Waarom noemen ze de zwarte doos de zwarte doos als die oranje is? Da’s zoals met witte druiven. 
  • Wanneer ga je weer Waze gebruiken, ik vind Waze leuker (Jan heeft google maps opgzet in auto)
  • Soms zijn 2 leuke dingen tesamen toch echt wel een mislukking zoals ketchup en macaroni
  • (komt uit het niets van de zolder terug beneden)
    Nu weet ik hoe irritant het voor jullie is als we niet luisteren. Beertje zat daarnet met muziek op en ik zat dit aan het uit te leggen en op het einde had hij niet eens gehoord wat ik zei. 
  • Da’s zo sick. … sick eh (nieuwe stopwoord, alles is opeens sick)
  • 13 minuten nog en dan aperitrieven. (hij telt niet af hoor...en het woord is consistent aperitrieven bij hem)
  • Kijk wat een mega hond, dat is vast een Maine Coon dog
  • Aaaah ‘k Krijg weer stress (bij maken scoutsvalies)
  • Haha mama ik kreeg 3u geleden een berichtje “je schermtijd was vorige week 3 min per dag” . Haha dat ze me dat sturen en ook dat het 3 min is maar da’s vast wegens berichtjes want dan gaat dat scherm zo even aan. (Bij thuiskomst 8d scoutskamp)
  • Weet je nog in de tijd van de zware corona? 

Comments

Kris10 said…
Hahahaha!

Heeft het effect die aha-erlebnis over hoe irritant het is wanneer ze niet luisteren?
Goofball said…
@Kris10: helaas pindakaas. De oudste valt wel relatief mee, maar onze jongste is legendarisch in ons negeren en niet horen. Het is om hopeloos te worden. "En hij kan er niet aan doen want hij had het niet gehoord". (als ik snoep roep, hoort hij het wel hoor)

Popular Posts