Kabouter conversations - October 2022

  • Misschien hebben Nederlanders warmer of zo (zicht op buitenzwembad met zwemmers in NL)
  • (In een gesprek waar ik topic van dienstplicht in nieuws probeer uit te leggen)
    Politie brandweer leger dokters en dierenartsen zijn de belangrijkste beroepen maar ja…
    En misschien voor meisjes ook
  • In ons gedrag zijn we helemaal genezen maar in onze buik nog niet
  • En nu de kortste mop die niet echt een mop is
    “Welke maand telt 28 dagen, vraagt de juf. Alle maanden” . Hey dat klopt maar da’s niet wat de juf bedoelde
  • Ah ok, ja, dan heb je een punt 
  • (Kijkt niet op al lezend)
    Sorry mama, het is effe best spannend
  • (Tegen de juf na een dag ziekteafwezigheid)
    G: Er was gisteren een toets, moet hij die nu inhalen?
    K: oh maar ik heb de hele middag want het is toch woensdag dus ik kan die toch ook gewoon naar huis nemen?
  • Poetin gaat een beetje mee met zijn tijd (drone aanvallen op Kiev)
  • Waar steekt Dracula zijn geld? In de bloedbank.
  • Heb ik eigenlijk zo geen ziekte zoals adhd of add of ja zo iets?
    D. Is hooggevoelig. 
  • Ik vind dat rode kool n feite eerder paars is
  • Is Rodin van ons allemaal of van 1 iemand
  • Is het waar dat je kan steen steenrijk worden van Youtube?
  • (Tegen Beertje)  G: Alle, doe door, je broer heeft zijn jas  aan en jij moet nog je trui en kousen zoeken K(al dansend ) en ook mijn goed humeur
  • Ik weet nog dat je dat zei maar ik heb geen plaatsje meer in mijn hoofd
  • Ik kan niet slapen want ik lig te denken dat ik dingen ga verliezen
  • Weet je wat ik stom vind: dat je op Roblox enkel in het Engels kunt chatten
  • Zijn die kleine banaantjes van Gran Canaria zelf van fair trade?
  • Het voelt goed om hier weer terug te zijn (op reis)
  • Aaah de geur van het zwembad
  • Welke kleuren van Raddisson bestaan er nog?
  • Ik vind het 59% lekker en 41% niet lekker
  • Die grote zoete witte wijn moet van tafel: dan zijn grote zoete witte bijvoeglijke naamwoorden
  • Oooh een Indianen restaurant (Indian restaurant)
  • Ik hoor het geluid van een kat… ah het is die baby

Comments

Popular Posts