Kabouter conversations - December 2022

  • Weet je wat ik grappig vind. Dat Sint in de letters van bol.com is (antwoordbrief dat Jan gemaakt had met een van internet gepikt logo…hmm een te herkenbaar logo. Ze worden te slim jong, die kinderen).
  • Kunnen we nog eens een brief aan de sint schrijven? Maar met allerlei vragen, dan kan hij eens antwoorden. Zoals: Woon je echt in Spanje? En hoe heb je de Pieten ontmoet? …
  • Mama, soms onderschat je dingen
  • Hoe noemt de vrouw van Messi?
    Forki
  • Ik had gedroomd dat het mijn verjaardag was
  • Sorry sint, maar ik heb kerstsokken aan
  • Ik denk dat de sint ga zeggen “Jij bent Kabouter…jij vloekt soms veel”
  • Ik had in mijn hoofd afgesproken dat ik nog kwartiertje ging lezen en dan opstaan
  • Ze konden al kleurrijke beelden maken in die tijd! (Videoclip uit jaren 90)
  • J: ga je morgen soep drinken
    K: ik neem aan van wel
  • Wist je dat je gewicht gedeeld door twee, zoveel water zit er in je lichaam
  • (nieuws van overstromingen in Portugal)
    Oooooh eerst zitten ze uit het WK voetbal en nu hebben ze overstromingen
  • Mag ik later een microgolf in mijn kamer?
  • J: welke koek wil je
    K: Doe maar speculoos, dat is snel en dat moet op
  • Denk je dat Mobile School ooit een miljoen euro zou halen? Als het hun geluksjaar is of zo
  • K denk echt dat Sinterklaas en de Kerstman ofwel vrienden zijn ofwel echt vijanden.
  • Ik denk dat Beertje papa is en ik jou… jij maakt je toch ook snel zorgen? 
  • Ja dat kan ik wel vatten
  • (reclame waar ze raam openzetten)
    We zitten hier wel in een energiecrisis eh!
  • Bestaat een hoofdstraat? Wat is de hoofdstraat van Brussel? En van BelgiĆ«? Heeft Europa een hoofdstraat? 
  • (staat weer op vanuit zijn bed)
    Ik weet niet waar ik zo meteen ga aan denken.  Ik weet niet waar ik ga over dromen. 
  • Ik verveel me.  Zelfs op mijn iPad is er niets leuks te doen
  • Ik weet niet wat er is. (extreem hangerige pre-tiener met virus in huis)
  • Heb ik een manager? Heb jij een manager of papa? 
  • Waarom is er zoveel Nederlandse reclame hier op tv? 
  • Mamaaaaa, mamaaaa kom kijken wat ik gevonden heb!!!  
    (ik loop naar de computer en staar naar mijn foto in google waar Kabouter blijkbaar mijn naam gegoogled heeft en mijn linkedin foto naast de foto's van tientallen naamgenoten staat). 

Comments

Popular Posts