Kabouter conversations - January 2024

  • Oooooh oooooh ruik eens. Mannekes!! (Bij het persen van look)
  • Ik heb goeie voornemens: gezonder eten, een beetje dikker worden en workout
  • Ik heb een nieuw goed voornemen: altijd kijken of de stekker wel inzit als je je tandenborstel wil opladen
  • Zal ik je straks vertellen wat hier gaande is, mama?
  • (Spuwt in  plas water) … Weet je waarom dat ik dat doe? Ik wil mijn dna delen.
  • Binnen een week en 4 dagen is het de eerste aflevering van het nieuw seizoen van Death in Paradise
  • Kunnen we volgend jaar ook eens verkleed van deur tot deur gaan? (3 koningen)
  • Soms begrijp ik begrijp ik hoofdrekenen goed en soms helemaal niet
  • (Champagne, waar hij met zijn lippen even had mogen aan sippen) het smaakt naar Kidibul maar dan over datum
  • (Beertje moet vulling hebben)
    Ik denk dat hij dat beter gaat doen dan mij zo want hij lijkt toch wat meer op papa 
  • Is Chicken Run een Belgische film?
  • Ik wou dat het Kerst werd (in de sneeuw)
  • Wanneer ben jij afgestudeerd van de universiteit? Hoe oud was je?
  • Ik denk wel dat het me gaat lukken (bij studeren toets)
  • Sowieso vind ik taal niet altijd de meest moeilijke toets
  • Denk je dat mijn fitbit weet als ik in een ander land kom dat het daar een andere is?
  • Hoe snel vliegt een vliegtuig?
  • Ik heb zoveel stress, ik kan niet geloven dat ik straks op een berg ga skiën 
  • K: Ik denk dat voor kleinere problemen je niet de 112 maar de 56 moet bellen want dat is de helft.
    G: ah zo van “ik heb in mijn vinger gesneden”
    K: dat is maar voor de 28 hoor
    B: of ik ben mijn huiswerk vergeten maken
    K: Nee dat is voor de 14 . En als je gewoon iemand de groetjes wil doen de 7
  • Ik vind dit zo’n leuke plaats. Dit is de enigste plaats in België die reclame maakt voor België (bagage claim op Zaventem luchthaven)
  • (in gang naar P3 op Zaventem)
    G: Dat ruikt hier altijd zo naar zeepsop eh. 'k Vraag me af hoe vaak men hier komt poetsen of zo.
    K: Oh misschien als er even niemand in de gang is, dan opent het plafond en komen ze naar beneden en ....(begint heel fantastisch verhaal)....
    Ha, ik ben blij dat ik soms ook nog veel fantasie heb. 
  • K: Als ik mijn buik intrek dan heb ik buikpijn
    J: Dugh als ik mijn tenen omkrul ik ook

Comments

Popular Posts