Kabouter conversations: March 2024

  • Sorry dat ik mijn dna daar heb op gezet eh
  • En dan zijn ze boos op de boeren en niet op die auto (auto aan verkeerslichten met wolk van zeer stinkende uitlaatgassen)
  • K: Ik wil een blauwe das … en een roze hemd
    G: euh
    J: ok. Waarom?
    K: da’s niet dringend maar dan draag ik dat volgend jaar en dan ben ik Jack Mooney
    (Detective uit Death in Paradise) 
  • Omdat ik dat gisteren soort was van vergeten, niet echt maar gewoon niet deed, ga ik nu snel nog wat oefenen op een toets die ik heb 
  • Ik denk dat ik mijn eerste toetsen in pyjama ga maken
  • Ik kan de vervoeging van patat in het Frans
  • Hoe zou het voelen om een staart te hebben en hoe zou je dat moeten besturen?
  • Ik denk dat ik een beetje van je hoogtevrees geërfd heb
  • Whoaaaa het is papa gelukt het mannetje te onthoofden!! (Cfr het hoofd van een LEGO mannetje moest al weken gewisseld worden)
  • In the simpsons lijkt iedereen op elkaar. Eigenlijk Lego en the simpsons lijken op elkaar 
  • Moet je die pilletjes die je neemt in die volgorde nemen (strip anticonceptie)



  • Ja ik weet niet hoe ik die ijslolly moet opeten, dus ik laat hem gewoon smelten
  • G: is je huiswerk gedaan??? (Hij was na 5 min gestopt)
    K: beter vaak een kwartiertje dan 1 keer een uur. Dus ik neem nu een kwartier pauze
  • Wat is batibouw? Ik dacht dat je dan kon betalen om dat te laten maken zodat je dat niet zelf moet doen.

mama, vind jij Deliveroo goed of liever Takeaway. 
  • Mama , ik weet niet waarom ik de hele tijd zo’n vind je beter vragen stel, maar vond je je oude auto leuker of je nieuwe? 
  • Waarom mogen je oren eigenlijk niet bedekt zijn voor een foto van een paspoort
  • Vaak vertel ik heel veel maar als je me dan vraagt, vertel eens iets , dan zit ik na te denken wat ik kan zeggen. Gek eh
  • We hebben een mindmap gemaakt voor allerlei ideeën 
  • (Hij heeft net zelf zijn froufrou geknipt en er is gek stuk van 4cm uit)
    Als mijn vrienden het opmerken dan ga ik zeggen dat ik heb zitten experimenteren met een schaar
    (We zeggen dat we vrezen dat nu alles even kort moet wat kleine paniek bij hem veroorzaakt)
    maar dit is toch beter dan helemaal zo (waarbij hij een soort paterstonsuur uitbeeldt)….
  • Vanaf nu ga ik nooit meer experimenteren met een schaar denk ik   
  • Dit is veel beter eh (als hij terugkomt van de kapster die hem een mooie korte coupe gaf)
  • In the next aflevering…
  • (bij bedtijd)
    'k Voel me toch niet zo goed door die ruzie met mijn vriend vandaag.  'k Ben wel iemand die me snel schuldig voelt. 
  • J: wat doet die helicoptersstaart of zo op de keukenvloer?
    K: ik was daar aan het spelen met de lego en die helicopter was daar ontploft

Comments

saturnein said…
Ik kan de vervoeging van patat in het Frans: patati patata?

Het eerste statement van het lijstje: ik kan hem daarin helemaal volgen :-)
saturnein said…
Dus. Hier. Tweede stelling over de boeren: kan ik helemaal inkomen.

(en al doende zie ik dat je je blogpost een jaar antidateert)
Goofball said…
Oei en nu heb ik door dat ook mijn count my blessings een jaar geantidateerd zijn

Popular Posts