Kabouter conversations - March 2023

  • Wat is eigenlijk het dichtst bij BelgiĆ«: de Noordpool of de Zuidpool. 
  • Hoeveel namen zijn er op aarde?
  • Weet je wat ik een beetje een probleem vind. Dat ik soms zit op te scheppen
  • Voor als iemand het zich afvraagt, Rodin zit nu achter mij. (Tegen bezoek geeft hij om de haverklap een status waar Rodin zit)
  • K: Mama, is het goed dat jij het ijsje schept
    G: Ik kan dat toch niet goed?
    K: Gewoon scheppen in een potje, hoe moeilijk kan het zijn.  En mama, ik geloof in je. Ik zal alles voor je klaarzetten dat maakt het voor jou wat gemakkelijker. 
  • Wat zegt een potlood tegen een pen?
    Wat is uw punt nu eigenlijk? 
  • Mama, ik heb een nieuwe uitdrukking verzonnen.  Wie heeft die kaars aangestoken?
  • Een Napoleon duurt 10 min om op te zuigen
  • Een bloedbad, wat is dat?
  • Hoeveel is een dollar?
  • Waarom zijn coaches altijd zo boos in sporten als ze het niet goed doen? In elke sport zitten die zo te roepen.  
  • Wat is een gib? Een big die achteruit loopt
  • Fouten zijn kansen om iets bij te leren. 
  • Ik vind dat wel rustgevend (stond met een zakmes een tak scherp te snijden na de scouts)
  • Doe bij mij maar in 2 stukken ipv want 4 stukken krijg ik niet op
  • Zijn dat hun kinderen?  (Kindjes die mee in line-up voetbal rode duivels staan).  Aaah ik dacht al bij Lukaku, alle ik zal het proberen lief zeggen euh alle
    Maar van wie zijn die kinderen dan?
  • Ik verveel me
  • Misschien moeten we voor oma een kat of zo kopen en ziet opa dat van boven en knikt hij goedkeurend en zegt hij , ik geef mijn geest in die kat...en dan is opa toch weer een beetje weer bij oma? 
  • K: Die stromen vind ik wel cool zo (stromend water loopt af op stadspark paadje)
    G: Ja soms is regen wel leuk eh, zeker zo met een paraplu enz
    K: ja en ook, dat is dan wel als het gestopt is al, als er zo plassen zijn waar je dan door kan fietsen
  • Kom je me halen. Ik kan het wel alleen maar dan kunnen we zo wat babbelen enzo.  Dan ben ik niet zo alleen
  • ( cfr a gift that we do to a good cause and that Jan’s work might double up)
    K:  Gaat VELUX dat ook doen?
    G: Nee
    K: ah die moeten wellicht zelf sparen, voor meer paletten en zo .

Comments

Popular Posts