Kabouter conversations - September 2023

  • Beertje, je moet je boterhammen toch nog opeten?

  • In de winter in Canada is vast moeilijk


  • Het voelt alsof mijn brein in slaap is gevallen


  • J: Heb je al nagedacht wat je wil doen voor je verjaardag en met wie?

    K: Nee ik ga online kijken. Ik heb nu geleerd om online te kijken.
  • K: mama kan je me helpen om boerin Ine rijstpap uit te scheppen
    G: Ja ik kan je helpen maar waar heb je hulp bij nodig? Wat kan je niet?
    K: Alles . Alles uitscheppen. Ik ben te lui om het te doen
    G: Nee tegen luiheid kan ik niet helpen
  • 
Ik ben wat lui maar we wandelen veel, dat helpt wel denk ik.
  • K: Mama als je bij een studentengroep gaat, moet je dan gedoopt worden. Ben jij gedoopt?
    G:  Nee het moet niet, ik ben noet gedoopt want ik wou niet.
    K: ah ok. (Opgelucht)
  • Papa naar welk hotel waren wij onderweg toen we naar die goats on the roof gingen?  
  • Hoe komt dat dat allemaal zo reclame is? K heb daar geen problemen mee
  • (Tegen Beertje)
    Als je de hele tijd zeurt gaan we het niet doen eh


  • (zijn DJ set cadeau)
Wow da’s nog cooler dan een Lamborghini denk ik.
  • Weet je wat ze zouden moeten uitvinden? Er zou zo een app moeten zijn waar je kats of honds mee kan begrijpen. En dan kan je dat kiezen in duolingo
  • Ik wil na dit schooljaar nog wel eens naar Frankrijk, je weet wel 
  • (Opening academie jaar met stoet der togati)
    Leuven is wel een beetje een stoetenstad eh
  • Bestaat er zalm in Belgie? Anders was dit (riviertje) wel leuk voor zalm en beren
  • (In restaurant)
    J: fromage
    K: is dat niet een liedje van Stromae
  • Ligt het aan mij of ben ik zo een kind dat zich altijd heel jong voelt?
  • G: Zeg eet eens door, je eet dat toch heel erg graag
    K: Ja maar als ik later klaar ben, heeft Beertje al meer opgeruimd.
  • K:  'k Geef er geen reet om
    G: Ela, wat zegt hij nu voor dingen. 
    K: Ik ben nu toch een tiener, misschien begin ik dan zo'n dingen te zeggen. 
  • k heb op de een of andere manier buikpijn
  • (Tegen beertje)
    K: dan ben jij wel van Ohio
    G: van Ohio
    K: ja dat is daar een beetje raar of zo

Comments

saturnein said…
Hahaha ik geef er geen reet om. Hou je vast voor de tienerjaren! :-D

Popular Posts