Beertje's conversations - October 2024

  • Ik moet dan een rugzakje en laarzen of stapschoenen of zo meedoen voor ons dansje. Dat heeft als thema zo iemand die naar Spanje wandelt, een pelgrip of zo
  • G: geen ipad aan tafel
    B: Moet dat echt?
  • B: ik ben wat minder dik geworden want de weegschaal zei -9
  • (Legt een knuffeltje op mijn hoofd)
    Dat was een goeie shortcut
  • Het is altijd zo lastig omdat ik de helft van de nacht lig te zoeken naar een droom
  • G: Was het een goeie dag? (Bij slapen gaan)

    B: Mja

    G: Oei, dat klinkt niet super

    B: Jawel maar ik vind het minder dat ik weer moet gaan slapen. Dat is al van vorige week maandag dat ik zo nooit meer een droom vind om te slapen.


  • Als ik heel eerlijk moet zijn, je ziet er wel een beetje zwanger uit aan je buik.


  • B: Weet je dat je een kindje bent

    G: Ja ik ben het kindje van mijn mama. Elke mens is een kindje

    B: Ja behalve God. 

    G: Ah daar had ik niet aan gedacht.

    B: Maar die komt van apen, want alle mensen komen van apen dus God is het kindje van apen. Maar ik weet wel nog niet van waar die apen dan komen. 

  • Niets aan de hand hoor (als ik hem info over iets vraag)
  • (Reclame op tv op achtergrond)
Ik kan rekenen, maar ik reken niet op Dreft



  • (hele discussie over wie moet helpen afruimen)

    K: Misschien moeten we het samen doen

    J: Ja doe het samen

    G: Ja Kabouter en Beertje samen

    B: …Huh? Wat? Waar?   (Valt weer compleet uit de lucht)

  • (we horen op zolder lawaai)
  • K: Beertje, wat ben je aan het doen?
    B: Ademen
  • Ik heb in de scouts rugby gespeeld met een rauwe kip
  • Zouden de kinderen van Elon Musk allemaal veel korting krijgen op hun Tesla? 
  • Als ik later mijn naam zou veranderen, zou je die dan gebruiken? 
  • Het is zo moeilijk om in een spiegel je haar te kammen want dan wil ik naar rechts gaan en dan doe je zo
  • Ja mijn kapsel is goed
  • Weet je wat ik ook minder leuk vind aan een kleine tuin? Met Pasen ga ik graag eieren zoeken maar kijk… zo een kleine tuin. Je moet niets zoeken
  • Ga je stemmen op de goeie? 

Comments

Popular Posts