Kabouter conversations - September 2024

  • Ik ben blij en heb ook wel wat stress, ik denk dat je dat wel snapt (begin nieuwe schooljaar)
  • Beertje, we moeten zo door, ik zou nu echt je iPad wegleggen en beginnen opruimen
  • Ik heb een afspraak van hier in de Ardennen die door jullie moet goedgekeurd moet worden: alle koeken die open zijn moeten in de doos en dan mogen er geen andere open gedaan worden. 
  • 'k Vind het jammer voor Rodin dat er werd geblaasd naar hem (andere kat in buurt)
  • Ik zou graag 40 worden. Het lijkt me fijn in zo’n groep te zitten
  • Het is altijd prijs (tombola verkoop)
  • Ik besef dat als ik volwassen ben dat er misschien geen gsm’s meer zijn maar dat iedereen met zo een Apple Vision Pro rondloopt
  • Verandert het noorden soms?  (speelt met een kompas)
  • Hoe gaat het in feite me de regering vormen? Neeje? Nog steeds niet?
  • Stel dat je - en ik weet niet waarom ik dit vraag - je in de gevangenis zou komen en je zou vrij komen zou je dan …
  • Ik weet niet waarom je dit nu vertel maar wist je dat meester L een rare bijnaam heeft
  • Garneren is nu het woord van de dag
  • Beertje is je boterhammendoos al klaar? en dan je fruitje en koekje. Eerlijk, je hebt nog twintig minuten, maar dat betekent niet dat je je niet moet haasten eh
  • Ik ga papa vervangen (begint ostentatief papieren krant te lezen)
  • (Komt overlijdensberichten in krant tegen)
    Ik ga even kijken of er geen dierbaren van ons bij zijn

  • G: amai jij ruikt naar kampvuur
    K: leuk eh. Ik ben jouw vuurkind
  • (Ik haal weer maar eens een leeg dessertkarton uit de koelkast)
    G: ah heerlijk, er zit weer een gekoeld kartonneke in de koelkast
    K: dat is het leven eh, gekoeld karton
  • Ik ben ondergetandpastaad
  • K: Maar zijn er verkiezingen? Er waren toch net verkiezingen
    G: Ja maar dat was voor de regering van het land en nu is het voor burgemeesters en zo in elke stad
    K: en is dat ook met partijen enzo of gewoon met mensen

Binnen exact 3 dagen en 8 u is het mijn verjaardag

Ik vind het wel grappig dat als we zo ergens over bezig zijn we dan de hele tijd grapjes over maken. 
  • Ik heb de indruk dat je mijn naam niet veel wil zeggen op het internet. Bedankt daarvoor
  • Ooooh ik kan ook lief en schattig zijn (bekijkt een babyfoto)

  • Hebben jullie dat blaadje van Vooruit nog? Ik wil iemand zoeken. 

Comments

Popular Posts