Kabouter conversations - July 2021

  • Waar wonen de maanden allemaal? 
  • Dat schooljaar is alweer voorbij   (wanneer ik hem op 30 juni op school ophaal)
  • Houd voor je eigen woorden eh! 
  • Mama er waren wat kindjes aan het wenen omdat ze naar het middelbaar gaan of zo??
  • Snap jij waarom mensen slappe Pokémon in de gym leggen?
  • Mama je ziet er goed uit!!! (Roepend vanuit andere kamer terwijl hij speelt op Pokémon Go waar hij ziet dat ik mijn avatar gewijzigd had)
  • (In het radionieuws: de kersenoogst is voor de helft mislukt)
    Wat? kersen? Euh… zo belangrijk is dat nu ook niet maar ok. 
  • ’t is buitenveld!! 
  • chips chips chips shit , echt duizendmaal shit  (bij Italië’s 0-1)
  • Heb je ooit kittekatoo gedaan met papa?? 
  • Ik vind het cool dat de aardebol zo groot is. Als je rond de wereld wil vliegen, dat dat een week duurt of misschien een maand!
  • oh chips   (da's de nieuwe shit blijkbaar)
  • Mamaaaa doe normaa-haal
  • Hoe kunnen babies tot leven komen en beginnen groeien in een mama’s buik?
  • Waarvoor dienen je ballen? Die bij je piemel?
  • Hoe lang is die Tour wel? Een hele dag fietsen? 3 weken. Man!
  • (Tegen bezoek)
    Gast: oh wat een lekkere koek, mag ik ook een koek?
    K: ja als je koffie drinkt
    G: hoe, drink jij koffie?
    K: nee maar ik ben een kindje, ik mag altijd een koek
  • Mag ik een 3D printer aub?
  • Beertje, wat is jouw thema? (Op het speelplein)
  • Dat is zelf een geldvos!! 
  • (Kijkt tv)
    K: Ooooh ik zou nooit  durven iemand kussen op café
    J: (lacht onbedaarlijk)….ok dat is genoteerd, daar zullen we het binnen 10 jaar nog eens over hebben
  • Ik vind het wel fijn dat ik zo goed voor Rodin zorg, dat hij geen schrik heeft van ons en ja bijna nooit krabt. Weet je waarom ik zeg dat ik het fijn vind dat ik zo goed voor hem zorg? Ja eerst dacht ik dat ik nog niet klaar was voor een kat, maar kijk nu. 
  • K: wat???? Mijn batterij is gewoon plat!! (Van ipad na halve dag in quarantaine)
    J: Hoe zou dat komen?
    K: Ja ok ok
  • (kinderen komen terug binnen uit de tuin)
    G: Waarom komen jullie alweer binnen?
    K: Er is niemand om mee te spelen
    G: Jullie zijn met twee
    K: mja, maar ik denk dat ik niet naar L. en zo mag gaan want die Corona kan nog  op mijn slapen enzo? (hij is in quarantaine, maar eerste test is goed, maar moet nog 2e test einde week afwachten. ‘k Had uitgelegd dat het virus een week in jou kan slapen)
    G: Nee da’s waar die mogen nu niet komen spelen. 
  • Mama ik verveel me en ja ik wil geen boek lezen.
  • Ik dacht, ik kan wel alleen lego spelen, maar (zucht) echt niet
  • G: laat die deur nu 2 seconden toe totdat de boodschappen zijn binnengebracht
    B: één. Twee (opent deur)
    K: Maar neen mama en papa bedoelen daar vaal twee minuten mee
  • Je bent goed aan het werken mama (wanneer hij mijn bureau passeert)
  • Dit wordt een erge ruzie van vrouw en man  (bij het bekijken van de Kampioenen)
  • Jezus christus, ik ben jezus christus, ik verrijs uit mijn graf! (Komt op dramatische wijze uit hangmat)
  • Héy Siri, vertel mij een mop
  • Je mag mijn poepje ruiken (als hij mij op de fiets voorbijsteekt)
  • Ik heb de indruk dat je nerveus bent
  • Een week zonder ipad, dat is gelukt!
  • We moesten ons wassen in een rivier. Raadt eens of we dat ook hebben gedaan? Neee !!
  • Wat was dit eigenlijk? (Wijst naar zijn matrasrolletje bij terugkeer dat dus niet uit zijn zakje gehaald was)
  • G: Je bent niet gaan zwemmen maar je bent wel je zwemhanddoek kwijt?  Heb je die dan voor iets gebruikt want die zat onderaan je valies?
    K: Ja om de tent af te wassen?!

Comments

Popular Posts