Kabouter conversations - August 2022

  • Wat was de grootste berg van de wereld voor de Mount Everest ontdekt was? …. De Everest eh, hij was gewoon nog niet ontdekt
  • Voor het eerst hoop ik dat het regent
  • (Nieuws over droogte)
    (Komt fluisterend naar mij)
    Ik denk dat dit het einde van de wereld wordt
  • Is er al ooit een wonder gebeurd in de voetbalgeschiedenis? 10-0?
  • Slimme strategie van de kat dat hij zijn pootje lekt en dan over zijn hoofd wrijft
  • (we kijken naar politieactie met helikopter)
    G: Ha, ge ziet, als ge ooit moet vluchten voor de politie, dan verstop je je best in een bos vol met herten, da’s super lastig
    K: (droog) Waarom zou ik ooit boef worden? 
  • Papa, hoeveel lichtjaar ben ik oud?
  • K: Het is toch wel raar dat een papa hond eens op bezoek komt en dat er dan babies komen
    G: Als ze dan gepaard hebben niet.
    K: Ja maar k vind het toch wel raar dat ze dat zo opeens doenfde niet
  • Kijk een alleenstaande hond
  • (Tegen zijn broer)
    Er bestaan slechte mensen. Maar de meeste mensen zijn ja gewoon. Die doen ook wel eens iets slecht maar kunnen ook heel lief zijn. Zoals ik, ik ben ook wel eens stout maar ik vind mezelf soms ook heel lief. Ik vloek wel soms. 
  • (over 2 honden) Papaya wil met Dolly… euh zoals papa zegt paardje rijden.  Sommige willen paardje rijden, anderen willen gewoon spelen
  • Ik heb een playlist van Dua Lipa gemaakt, maar ik heb per ongeluk Dua Lila getyptelen
  • Zou het zwart gat groter zijn dan de zon?
  • Stel je voor dat alle muggen je op dezelfde plek steken
  • Oh kijk camouflageschorsbomen (platanen)
  • In dat licht zie je er wel cool uit
  • (In discussie met broer)
    B: hoeveel keer moet ik het je nog zeggen?
    K: dat weet ik niet, ik heb het gewoon niet gehoord
    B: Let dan de volgende keer wat beter op
  • Ik denk dat mensen die denken dat de aarde plat is naar de zee kijken en dat denken omdat je de landen die erachter liggen niet kan zien
  • Eindelijk nog eens een pannenkoek eten, dat deed deugd
  • (Nieuws over trump)
    B: en die is dan zomaar zonder reden een oorlog begonnen eh. Zomaar, wie doet dat nu?
    K: Maar dat was deze niet eh, dat is Poetin
  • Hoe moest je de i nu weeral schrijven als schrijfletter (de vakantie duurt lang blijkbaar)
  • K: Waarom beginnen mensen eigenlijk te roken?
    G: Vaak zijn dat tieners die eens stoer willen doen en proberen
    K: Tieners doen precies wel veel domme dingen
    G: ja sommige wel om stoer te zijn
    K: k Hoop dat ik nooit zo’n dingen ga doen, maar misschien als ik stoer wil zijn gewoon parcours doe of zo
    G: Dat zou wel goed zijn
    K: of een cool videogame helemaal uitspeel of zo
  • Mama, als je een baby krijgt en je hebt te weinig tijd om naar het ziekenhuis te raken, kan je dan ook een ambulance bellen zodat er allemaal helpers naar jou komen?
  • Mama ik heb nu twee hondjes en we zijn een asiel gestart (blijkbaar in minecraft)
  • Wat ik me afvraag, is waarom zoveel vrouwen hier hun bikini afdoen?  (op strand...euh nochtans is de Côte d'Azur tegenwoordig vrij zedig hoor)
  • Die zwarte mensen, die zouden toch beter allemaal verschillende dingen verkopen want nu ja, nu is dat altijd hetzelfde
  • G: wat hebben jullie gedaan toen ik weg was (van strand)
    K: oh wat geluierd en zo en dan rookbommen
    (rookbommen blijkt dan vuisten vol nat zand onder water houden zodat die opbruisen)
  • K: Menu enfant is dat voor kinderen
    G: ja Enfant is kind
    K: Betekent dat irritant?
    G: nee gewoon kind
  • K: Papa welke taal spreek jij best na je moedertaal?
    J: (onverpinkt) Hongaars
    K: Mama, is dat waar?
    G: Ik spreek geen Hongaars dus ik weet dat niet hoor
    J: (begint hele lange uitleg in imaginair Hongaars )
  • "Streng maar rechtvaardig, niet te zachtaardig, zet al die zachte wassers maar in hun ondergoed, streng het moet..."

Comments

Popular Posts