Kabouter conversations - November 2022

  • Kijk die gaan snoep of je leven doen
  • Ik ben zeker dat die andere Belgen ook op ons vliegtuig zaten want ze komen ook van Duffeldorf
  • Wacht effe, ik ga eerst even een outfit kiezen (tijdens Roblox spelletje met zijn broer)
  • Ik had nooit gedacht dat ik deze vakantie een Spaanse vriend zou krijgen
  • Mama heb je al ooit eens een burn out gehad? 
  • Huh sinds wanneer is hij zo blond geworden? (Broer op vakantie)
  • Waarom gaat de tijd zo rap als het leuk is?
  • What? Op wie zijn wifi zit jij? (Kijkt bij zijn broer op spelletje)
  • Ik kan bijna niet geloven dat dit een hotel is, meer een dorp: zo groot, restaurants, een bar, openbaar zwembad, een speeltuin, sporten,…
  • Weet je wat ik me soms afvraag? Of mijn leven een droom is?
  • Ik denk dat ik 8 miljard jaar oud ben. Want ik denk dat als je sterft dat je door een buis gegooid wordt en helemaal terugkeert en weer in een nieuwe baby komt maar dat je je al je vorige levens niet meer herinnert, enkel je leven van nu. 
  • Misschien is ober niet de beste job voor mij want als ik moet wachten tot het eten klaar is en geduld is niet mijn sterkste kant 
  • K: (is weer opgestaan omdat hij niet kan slapen). Ik snap ook niet waarom ik zo vaak niet in slaap kan vallen
    G: Omdat je altijd weer opstaat! Ga weer naar je bed
  • J: kom je tafel dekken?
    K: ja ok want ik probeer zoveel mogelijk schermtijd te sparen voor later
  • Ik voel me echt wankelig als ik uitstap uit de auto
  • (tijdens nieuws over doodgestoken politieagent)
    Journalist: beschrijf eens de sfeer daar achter jou, we zien alle collega’s buiten komen op de beelden achter jou
    K: Tja, daar gaan ze nu niet een paar pintjes drinken, denk ik
  • Waarom spreekt die in feite niet in ’t Spaans 
  • (cfr aankomst Sinterklaas)
    Kunnen we op 5 dec niet een camera ophangen om te kunnen zien wanneer de Sint komt?
  • K: Ik denk eerlijk niet de Beertje er klaar voor is (eerste scoutsweekend)
    G: Ik denk het wel dat hij er klaar voor is, maar ben jij er wel klaar voor dat je kleine broertje op scoutsweekend vertrekt?
    K: Mja misschien wel niet
  • Wist je dat bol.com in feite gewoon Bol noemt
  • Alleen Elvis blijft bestaan: vroeger dacht ik dat dat een moordserie was en dat enkel Elvis bleef leven
  • (tijdens SOS Piet): hoe weten die mensen het telefoonnummer van Piet?
  • Is Egypte heel slecht voor de planeet? 
  • Weet jij waar horeca voor staat? Hotel...Ré.  staurant en café. 
  • Mama is meer Canadees dan Belg denk ik
  • 'k Denk dat Thibault Courtois nu wel een potje koffie kan drinken (De Duivels spelen vooral op andere helft op dat moment)
  • (tijdens SOS Piet waar een chocolademousse niet luchtig genoeg is).
    Ze gaan een eland moeten gaan  halen. Ah ja chocolade moose! 


Comments

Anne said…
Bij die laatste verslikte ik me bijna in mijn koekje! :-D
Goofball said…
@Anne: leuke gedachtensprong eh

Popular Posts