Kabouter conversations - June 2024

  • (Bedtijd)
    G: ah verdorie ik heb de was niet gedaan
    K: Je hebt al veel gedaan vandaag, je moet je niet schuldig voelen
  • Er moet toch iets zijn in Retun to Paradise dat te maken heeft met Death in Paradise. Er miet toch een oude agent meespelen of zo
  • Zijn er ook stukken in Afrika waar ze toch een beetje rijkdom hebben
  • (Straatrace/ getunede autos in nieuws)
    Ik ben in feite tegen al wat illegaal is of zo maar als ik erbij zou zijn zou ik toch wel graag een beetje kijken. 
  • Jaaa schaakmat....met mijn welbekende aanval met de….(rolt even met zijn ogen)… dodelijke queen
  • Misschien moeten jullie mij ook aannemen als poetsman
  • Weet je waar ik soms zit aan te denken? Hoe de wereld eruit zou zien als er bepaalde dingen niet gebeurd waren in ons leven. Als jij je skiongeval niet gehad had of als opa nog leefde… 
  • Als alle dieren zouden uitsterven behalve één, welke zou je liezen. En als er nog 1 soort moet uitsterven, welke zou je kiezen
  • (Ivm schaken)
    Het irritante is als ik tegen mezelf speel dat ik al weet wat ik ga doen
  • (Tijdens schaken)
    Ik heb controle over deze diagonaal
  • (gesprek over dakramen en gordijnen)

    G: We hebben wel meer andere merken die gordijnen voor onze dakramen maken dan dat er andere merken zijn die onze dakramen maken. Ze zijn er wel, maar dus meer gordijnen.

    K: Wat? Da’s zoals een Mario en een Pokémon pyjama combineren. 

  • Mag ik je van onze coole nieuwe Minecraft wereld vertellen?



  • Stel dat de koekjes genoeg zijn afgekoeld, en ik weet dat je geen bakkersexpert bent - niet slecht bedoeld - denk ik toch- , kan je dan ze nadien nog wat bijbakken? 


  • Wat wil je op de pizza…wil je ook wat bloemetjessalami?
  • Ik hou niet van losse tanden
  • Ik wil niet dat het schooljaar voorbij is, dat maakt me verdrietig. Ik wil echt niet dat het morgen is.
  • De tijd gaat naar mijn gevoel veel te snel.
  • G: Heb je je nieuwe juf voor volgend jaar al gezien? Hoe leek ze?
    K: Ja . Ah wel ok, maar ik ben vergeten vragen of ze adhd heeft.
    G: ??
    K: Ja juffen met adhd zijn de leukste want die hebben dan keiveel energie en doen zo allemaal leuke dingen enzo. 
  • (Op familiefeest op werk, nadat hij en zijn broer allerlei kattentekenkingen op de whiteboards in de vergaderzalen heeft achtergelaten vol wilde verkoopstheorieën)
    Wie is hier de baas van de verkoop, want ik moet die spreken, want we hebben onze theorie nog uitgebreid. 
  • Weet je nog toen Thibault Courtois boos was omdat hij het captainbandje niet mocht dragen
  • Wat zijn belastingen?
  • (bij kindergrime, komt terug met een soort drakenstaart in het gelaat)
    ik ben voor de verrassing gegaan. 
  • (na familiefeest op werk gingen we naar ander feestje waar kinderen dus met hun kindergrime aanschuiven en er een bewonderende opmerking over kregen)
    Ja, dat komt omdat we van het beste bedrijf komen die de beste dakramen verkoopt die er bestaan. 
  • (bij pizzafoodtruck haalt men met lange schuif een verse pizza uit de oven en laten die prompt op de grond vallen)
    "1 minuut stilte voor de gestorven pizza"
  • (kijkt me indringend aan als we heel laat thuis komen en allemaal direct in bed moeten)
    'k Veronderstel dat de tandenfee vannacht ook wel weer niet zal komen zeker?
  • Wat is er aan de hand?? Maar ik wil altijd weten wat er aan de hand is.

Comments

Popular Posts