Kabouter conversations - July 2024

  • Ik weet niet hoe, maar ik denk dat ik Rodin uit zijn speelmodus gehaald heb
  • Ik vind het jammer dat we uitgeschakeld zijn  (EK Rode Duivels)
  • Ik wou dat mijn tand uit was
  • Wat voor weer wordt het vandaag. Hmm niet de schitterendste laatste kampdag maar goed
  • Gaat het morgen shortweer zijn?
  • Kunnen de ijsblokjes in het ijsblokjesmachien smelten?
  • (moet reserevekleren klaarleggen omdat men op speelplein waterspelletjes gaat spelen)

    Ik heb op de 2e stapel wat warmere kleren gelegd, want ja, ik denk als we wat nat zijn en zo, en er kan misschien wel wat wind zijn, dan krijg je het zo koud, en dus is het misschien wel fijn om iets met lange mouwen aan te doen. Maar die broek die kan ik afritsen als het toch warm is, dus ja, ik denk dat het zo wel goed is.
  • Dat zouden we wel vaker moeten doen eh, dan maken we er een moeder en zoon momentje van. (ging met mij meelopen op mijn start-to-run sessie)
  • Amai ik wist niet dat zoveel mensen lopen s avonds
  • Eigenlijk is het wel goed dat je ziek bent. Ik bedoel jij doet wel meer in het huishouden en nu kan je het eten niet aanraken enz en moeten wij wat meer doen, zodat je niet gevoel hebt dat je onze slaaf bent enz
  • K: Morgen is het mijn verjaardag want er is een teletijdmachiene en die ga ik gebruiken en dan ga ik naar mijn verjaardag om te kijken welke cadeautjes ik krijg
    G: Ah ik zou teruggaan naar wanneer je klein was en dan mag je op mijn schoot zitten boekjes lezen en krijg je je tuutje
    K: maar ik kon dan nog niet lezen
    G: nee ik zou je voorlezen en jij mag zitten tuuten
  • J: heb je vandaag met L. Gesproken? (Cfr meisje uit buurt , zelfde leeftijd)
    K: nee
    G: Heb je schrik om met meisjes te praten misschien
    K: nee ik heb geen schrik maar ik praat gewoon niet zo graag met tienermeisjes. Die babbelen zo de hele tijd en moeten de hele tijd giechelen. 
  • G: heb je die hond in die showroom gezien?
    K: Ja en het is zo’n schoon ras, zo een Golden Reviewer! 
  • Mag het op een andere zender? Ik vind het niet zo leuk als ze de hele tijd babbelen. (Autoradio)


  • G: Het vervelende met die internetradio is dat ze niet tonen welk liedje speelt

    K: Ja, dat eh!!!  Heb je je gsm? Misschien moeten we sjeezem of zo? 
  • Belgie is een klein land en onbekend maar we hebben toch echt veel goeds. We hebben Tomorrowland en ook Rock Werchter enzo want ja als zelfs Dua Lipa daar komt! En chocolade en wafels… en bier en Gent en Brugge enzo dat zijn mooie oude steden
  • Waarom groeien nagels
  • Mama ik heb mijn Dua Lila gefixt (foute naam playlist)
  • Ik begin toch wel wat nerveus te worden (voor scoutskamp)
  • Ik vraag me af hoe de wereld er zou uitzien als de mens nooit had bestaan 
  • Jouw neus zit echt verstopt eh  (mijn post-Covid symptomen slepen aan).  
    Ik kan het horen aan je stem. 


Comments

Popular Posts