Kabouter conversations - August 2024

  • Ik heb geleerd (op kamp) dat ik een nectarine ook lekker vind
  • Ik heb zo’n duikpak aangekregen, alle zo een waarmee je mee op en neer kan (cfr een BCD dus)
  • Toen dat opgeblazen werd , werd ik zo gesqueezd en dat was wel even wennen
  • Ah ze hebben je echt korter gemaakt (als zijn broer van kapper terugkwam)
  • Mama moet jij kijken naar de Olympische Spelen
  • (Ik tegen beertje over een klusje dat hij moet doen)
    B: Morgen, nee overmorgen, over over over over over…
    (Kabouter passeert en zegt droog)
    K: Dit kan nog wel even duren
    B: over over over over….
  • Ik ben niet echt fan van diepvriesbrood want dat altijd zo nat
  • (Komt thuis met zak chips van kampje)
    Ja, ik wou dus mijn lockergeld gebruiken op de laatste dag om iets uit de vending machine te kopen
  • (Ik merk dat er geen eieren zijn voor de lunch waar ik zin in had)
    wil je een van mijn chipjes als troost omdat de eieren op zijn?
  • (Ik maak voor eerst met nieuw sodastream toestel limonade, doe iets verkeerd en alles bruist overal en ik mors nogal veel)
    Dat overkomt papa ook, mama, je moet je daar niet slecht over voelen
  • ten eerste: mogen we aperitieven en ten tweede er is een tak aan het schuimen.  (hij is vuurtje in terrashaard aan het maken)
  • Kunnen de Nederlanders wel een taal spreken behalve Hollands (cfr reality tv met Nederlanders in Duitsland die Duits met haar op spreken)


  • (een serie op tv)
Veertien!! en dan al roken!! Zo jong. 

  • Ik vind het wel amusement dat we stormen namen geven
  • Ik vind wel dat in veel sporten de vrouwen beter blijken dan de mannen
  • J: Bedankt dat jullie opgeruimd hebben als ik dat gevraagd heb. Dat vind ik fijn. Als het goed is, dan zeg ik het ook

    K: Ben je sarcastisch?

    J: Nee?
    K: Ah ik dacht dat het ging over boven. 
(waar dus nog niets opgeruimd was)
  • J: Gaan jullie dan eens beginnen opruimen boven

    K: (zucht)…ok ik zal dan eens beginnen, maar dan hebben we wel muziek nodig
  • Joehoe ik heb paardenkwijl 
  • (Ziet een gift shop)
    Hier horen wij thuis 
  • Wat doet een Vlaamse gaai in Wallonië?
  • Kunnen die Nederlanders stoppen met medailles in ons gezicht te gooien
  • Weet je wat ze zouden moeten uitvinden? Michelin sterren voor kinderen
  • Zou je kunnen minder nieuwsgierig worden? Zou dat moeilijk zijn?
  • (Ziet een van eerste afleveringen van De Kampioenen waarbij iemand autoraampje opendraait)
    Moh, dat was nog met zo een rollertje!!  
  • Vroeger zag ik die reclame van Geox en dat vond ik zo cool, een schoen die ademt!! Pas later had ik door dat er gewoon gaatjes in zitten. 
  • Ik vind het boek veel beter  (harry Potter film)
  • Ik vind het cool dat herten zo een lange nek hebben
  • (Heeft handdoek strak rond zijn middel gewikkeld en hobbelt rond)
    Hoe overleven meisjes in een rok??
  • Ik ga even naar toilet en neem een pauze om te bekomen van wat ik net heb gelezen (in harry potter)
    (Binnen de minuut terug) ik ben terug, het is te spannend om niet verder te lezen
  • (Prinses astrid in nieuws)
    Oh is dat de echte zus of de geheime zus van de koning
  • Is er judo voor gehandicapten? 
  • J: hebben jullie onweer gehoord?
    K: Nee wel een koe

Comments

Popular Posts