Kabouter conversations : June 2022

  • Haha Beertje da ht dat nonkel P familie was van tante G
  • Waarom groeien teennagels trager dan andere nagels?
  • Waarom vliegen ganzen in een V?
  • G: En B. Gaat er ook zijn en …
    K: Wie is B?
    G: Wel weet je nog die ook op dat …feestje was en hij is een burgemeester en..
    K: Oh en dan is hij vast heel rijk. 
  • Zijn klaprozen onkruid?
  • Amai koning Filip gaat tegenwoordig vaak op reis
  • (Jan schiet in lach voor de tv)
    Oh zit jij te lachen met Nederlanders? Oh cool
  • Mijn manier om aandacht te zoeken is irritant maar ja…euh
  • (Reportage over Willem Engel en andere conspiracy denkers op tv)
    J: Argh sommige mensen zijn toch gewoon…
    K: Getikt. Zo zeggen we dat op school
  • Doen doen anders ben je een oen
  • Papa er zitten 2 spinnen in bad maar we zijn het een beetje aan het vullen maar dan gaat dat toch lukken dan ja, dan doen we de stop eruit en dan kunnen we het weer vullen
  • K: Dat boeit me echt niets
    B: Mij boeit het me ook echt niets want jij bent stom
    K: Mij boeit het echt niets dat je bestaat
  • Is die wesp dood? Is ie rip? Waarom is dat in feite rip?
  • Is dat een nachtwinkeltje? Een nachtwinkeltje is cool, maar tegelijk ook niet omdat daar sigaretten verkocht worden
  • (tegen een vriend die met mij en Beertje naar de Ardennen ging rijden)
    Het is wel een nadeel dat je met Beertje in de auto gaat zitten eh
  • Maar ik snap nooit die afkortingen (in nieuws)
  • Wat 70000 mensen ?!? (In betoging). Ik wist niet eens dat er uberhaupt 70000 mensen woonden in Brussel
  • K: Oh heb je dat gezien
    G: Ja daar staat allemaal politie en die houdt het verkeer tegen. Er is vast een ongeval gebeurd of zo
    B: Ja boeven of zo
    K: Ja want als het een moord zou zijn dan zouden ze zo lintjes hangen enz
  • (nieuws abortuswet in USA)
    K: Wat is er gebeurd?
    G: Rechters hebben slechte wet beslist. 
    K: Heeft Biden dat gedaan?
    J: Nee rechters
    G: Die Trump nog gekozen zijn en blijven tot ze sterven.
    K: Maar waarom verandert Biden dat dan niet?
  • Is het weeral de Ronde Van Frankrijk?
  • (Kijkt naar oude Kampioenen waar men pak wafels voor 500 bf koopt)
  • 500 euro voor wafels… waaaaat?!
  • (Bk wielrennen op tv)
    Dat is toch niet wielrennen want wielrennen is een wiel en daarop rennen. Haha. Dat is koers
  • Ik denk dat vorige seconde ergens iemand gestorven is en iemand geboren is
  • Mama waarom is Nederland  groter dan België? Die waren vroeger toch ooit 1 land?

Comments

Els said…
De ene vraag is al net iets makkelijker te beantwoorden dan de andere ;-)
Goofball said…
@Els: absoluut. Help je me enkele antwoorden te verzinnen? ik hoor graag je suggesties, want ik sta ook soms met mijn mond vol tanden

Popular Posts