Kabouter conversations - April 2024

  • Hebben jullie koekjes? Mijn gevoel heeft daar zin in
  • Ik werk zoals Rodin: als het donker wordt, word ik actief
  • Ooooh een kolibri, dat is na de kip de coolste vogel die er bestaat!
  • 'k Vind hagedissen in feite heel schattig, vraag me niet waarom
  • (Zit even in de vakantietuin)
    Ja, ik vind dit nu al het tien uur vliegen waard
  • Eigenlijk zijn bijgelovigen wel kattenracisten want ze geloven dat zwarte katten ongeluk brengen. Dat is toch racistisch voor katten?
  • Wat is een interface?
  • Mag ik hangen (komt leunen in vermoeiende hitte) 
  • Vind je het leuk om mama te zijn?
  • Heb ik jullie DNA?
  • K: Amai papa, het is waar, jij kan echt heel snel eten.
    J: Nee ik eet gewoon door en moet niet net als het geserveerd wordt eerst naar WC, en ik zit niet het bord naast mij uitgebreid te bestuderen en becommentariƫren en ik zit mijn pet niet te herschikken en ik zit niet te tetteren en ik moet niet tussendoor mijn handen wassen enz...
    K: oww
  • Wie heeft woorden uitgevonden?
  • Wie heeft de eerst bril uitgevonden? 
  • Als ik een wens mocht doen, zou ik twijfelen tussen een staart hebben en meedoen aan Death in Paradise
  • Ik weet hoe het een hond met adhd eruit ziet
  • Ik denk dat ik duiken leuk ga vinden
  • Ik kan die kalkoenen laten kakelen.  (maakt vervolgens een vreemde piepschreeuw, waarop echt waar een groep kalkoenen druk beginnen te kakelen. Hij herhaalde die demonstratie een paar keer met succes).
  • Voor een laatste avond (cfr op vakantie),vind ik het tot nu toe wel goed
  • Kunnen zeeĆ«gels eigenlijk bewegen? 
  • Hebben garnalen eigenlijk een gender?
  • Ik denk dat jullie dat al weten, maar ik heb ontdekt dat als je je iPad uitzet en je duwt op dat bolletje en die knop, dat je dan een foto van je scherm neemt.



  • (levering aan huis na onze vakantie in Franstalig land)
Ik ging bijna merci zeggen
  • Was dat een sarcastische opmerking? Ah, dat dacht ik al.
  • Ik weet niet hoe hotmail werkt zo
  • Ik hoop dat het huiswerk meevalt vandaag
  • Ik heb geen zin in turnen, het is handstand en ik kan dat niet.
  • K: Ik wou dat in puberteit kon overslaan. Dat lijkt me niet leuk. Dat is vast zo de hele tijd op je kamer zitten en fortnight spelen
    G: en denken ‘Mijn moeder snapt me niet’
    K: ik denk dat dat nog wel meevalt

    K: ik denk dat dat misschien zo begint als ik naar het middelbaar ga of zo? Dan moet ik weer zo vrienden maken en tja …

Comments

saturnein said…
Met dank aan Kabouter zit ik al luidop te lachen om 10 voor 6.
Al die vragen! :-D
Kattenracisten! :-)
Typisch op die leeftijd, niet echt uitkijken naar de puberteit. Bij ons had je er dan ene die een hekel had aan pubers, terwijl we er ook twee in huis hadden. En hij liet niet na te ventileren over pubers. Fun fun.
Goofball said…
@saturnein: ja we zijn behoorlijk bestookt met vragen.

En over hoe hij zal zijn in puberteit, daar maakt hij zich precies toch wat zorgen over. Echte puber voorbeelden heeft hij wel niet.
Kris10 said…
Hahaha, weeral een zalige lijst.
Waar komen woorden vandaan? zocht je het op?
Ik vind hagedissen ook behoorlijk schattig eigenlijk.

Popular Posts