Beertje's conversations - July 2024

  • Hoe maak je eigenlijk plastiek?
  • Waarom noemt hij in feite Debruyne als hij eigenlijk een witte is
  • Wat voor een gezicht heb ik in feite? Als ik een gokje moet doen, denk ik die (cfr. hij zit op online site voor zonnebril te surfen en kijkt naar gelaatsvormen)
 
  • G: pas op er komt een grote spin voorbij
    B: is die giftig?
  • Amai da’s een sjieke bus
  • G: S is door al zijn examens, zijn kostuum hangt al klaar want het is vanavond feest voor zijn diplomering
    B: Mogen wij ook gaan naar het feest?
  • (Komt binnen in kleedhokje zwembad na zwemles)
    B: waarom ligt mijn handdoek nog niet op de grond
    G: omdat je meid hier niet is
  • Op sommige momenten haat ik de scheidsrechter echt


  • (rijden voorbij HUBO winkel)
Haha Hubo doe het zelf, ik vind dat wel grappig. Ik weet wel dat ze het goed bedoelen eh want het is een doe het zelf winkel maar het klinkt zo “HUBO doe het zelf! “  (cfr trek uw plan)
  • B: Mag ik nog schermtijd bij?

    J: Nee

    B: Maar Kabouter heeft nog bijgehad!!

    J: ja en die is nu ook op

    B: Maar hij heeft bijgehad!

    J: Ja en jij had ervoor gekozen om in de opvang langer te blijven spelen dus jij hebt ook iets leuks gehad

    (begint onbedaarlijk te huilen , deels uit vermoeidheid ook)

    B: Maar dat wist ik toch niet!! Da’s niet eerlijk , hij heeft bijgehad en ik had niets leuks

    J: Je was in de opvang blijven spelen

    B: Maar met wie ik wou spelen moest direct weg en dan wist ik niet wat ik moest doen en dat wist ik toch nieeeet en hij heeft schermtijd bijgehad en nu kan ik niets leuk doee-hooooeen. 



  • Waarom zijn hier zoveel naaktslakken? 
  • B: Ik heb nog helemaal geen slak gezien met een huisje.
    J: Het is weekend eh dan laten ze hun huisje thuis
    B: Ofwel als ze oud worden, dan kopen ze huisje in de slakkenwinkel
  • (we wandelen over een heel modderig pad en ik ben de enige zonder laarzen...Hij probeert me flink hele tijd het meest aan te raden pad te tonen. Op een gegeven moment stap ik ergens door).
    Ik zou het zo niet doen maar ok. (haalt zijn schouders op)
  • Ik heb echt wel een goed vertrouwen in jouw want jij hebt al 300 dagen een daystreak op duolingo
  • Typisch Belgie eh. Je weet toch de weerzender zegt iets, en het kan altijd veranderen
  • Mama goed nieuws ik heb deze bril al langer dan de vorige.  (cfr hij verloor zijn vorige op dag 1)
  • Men zegt altijd dat slakken zo traag zijn, zo in tekenfilms enzovoort, maar ik denk niet dat dat helemaal waar is.  Toch niet zo traag. 
  • (surft op bol.com en toont me een Playmobil set)
    Deze ga ik zoeken op de rommelmarkt.


Comments

Popular Posts