Kabouter conversations - April 2020

  • Mag ik eens komen ruiken want meestal als het lekker ruikt is het ook lekker. Mm het ruikt heerlijk  (hangt met zijn neus over mijn bord)
  • K: De Brabanthal, is dat het sportpaleis?
    G: Ja een beetje het sportpaleis van Leuven
    K: Huh is het sportpaleis dan niet in Leuven?
  • K: Hoe kan je het verschil zien tussen een jongenspoes en een meisjespoes? Ik weet het, aan zijn piemel maar ik zie het niet.
    B: Ja Rodin heeft een piemel want hij is een jongen. Dat is toch waar
  • Fouten maken kan in het leven
  • Sorry dat ik niet meega, maar ik ben al het vaakst van de kindjes meegeweest
  • Sorry dat we te traag waren om mee te gaan
  • Ik vind slapen niet megaleuk want ik ben dan soort van alleen en het is er donker en dan kan ik niet spelen en ja ik ben meestal te blij dat ik opnieuw kan spelen
  • Er is nu een lade op mijn kamer die niemand mag opendoen zonder het eerst te vragen.  Behalve M. (Poetsvrouw) natuurlijk want zij moet kunnen poetsen. 
  • Van wat is plakband gemaakt? En Lijm? Kan je dat eens opzoeken als je niet in een call zit?
  • Ik gooi de handdoek in de ring. (Doet het ook letterlijk)
  • Wat is muilen?
  • Wat bedoel je met die konijneoren  (cfr ik vertelde iets maar deed met mijn handen een “quotation” teken
  • K: Hoeveel is deze wandeling?
    G: 6km
    K: Ok dat kan ik wel aan
  • Ik dacht eerst dit wordt een saaie wandeling toen we langs dat fietspad liepen, maar wow kijk eens hier. Nu is dat ook een van mijn lievelingswandelingen
    ...
    Mama ik denk toch dat dit mijn lievelingswandeling wordt want een brug, zo een mooi bos, een tunnel...
  • Van wat word je helemaal zot? Whiskey?
  • Mag ik een zelfverzonnen mop vertellen?
    Twee ijsblokjes zitten samen. Zegt de ene tegen de andere: Koud eh
  • J: kijk een koolmees in die boom
    K: wat ? Een kogelmees?
    J: ja PANG. Wat was dat? Een kogelmees!!
  • Zondag duivendag
  • Papa kan je weer grappige stemmetjes doen over wat Rodin volgens jou denkt
  • Papa, de simsoms of zo zijn op TV.
  • Gooi het naar de zon  (opmerking wanneer Jan op een nog bevroren zakje gemalen kaas klopt). 

Comments

Els said…
da's wel een hele leuke interpretatie van quotation marks :)
Goofball said…
@Els: ja 'k moest ook lachen

Popular Posts