The boys bike to Butgenbach

Last week Jan had a day off when I was teleworking from the Ardennes. In order to ensure I had plenty of concentration time (the desk is in fact amidst their "play attic"), he took them for a ride on their bike to Butgenbach.  The boys ordered him to take lots of pictures for me since I wasn't there to do so.  Ha, I love them. They know me so well :). 

After 9 kms, it was time for some ice-cream at their destination and some time at the playground.  And after 5PM I wrapped up my meetings and went to pick them up by car...but not before I got a drink on a terrace too. After all, my. long weekend started now as well. 


















Comments

Anne said…
Echt schattig vind ik, de foto's voor mama :-)
Uwen oudsten is precies wel aan een grotere fiets toe!
(da's lastig jong, fietsen met een fiets die te klein is, op het werk reed ik eens met de fiets van een collega van me die 15cm kleiner is dan mij, ik dacht dat ik ging sterven, zo lastig!)
Goofball said…
@Anne: ja ik weet het. De jongste kreeg net een nieuwe fiets en ik had nochtans gezegd dat we beter een fiets doorgaven en de oudste een nieuwe gaven. Soit, voor die paar fietstochtjes die onze zomer resten zal het wel lukken en dan echt volgende zomer een sprong groter.

En die foto's voor mij: awel, ik was daar echt zo blij mee. Ik wil altijd foto's hebben van elke activiteit. Ha, ik wil zelf bloggen over activiteiten waar ik niet bij ben ;). Gelukkig had ik het materiaal om dat te doen.
Anne said…
Wel rekening mee houden dat het lastig fietsen is voor hem dan hè :-)

Gij zijt al even fanatiek als ik, zalig :-) Wijs dat je mannenvolk er zo flink aan meewerkt :-)

Popular Posts