Kabouter conversations - December 2021

  • Sinterklaas wist dat ik in quarantaine zit en dat Beertje koekjes gebakken heeft in de klas. sunterklaas weet alles tenzij jullie die brief geschreven hebben natuurlijk, dan is het logisch
  • Argh ik zou een camera willen zetten die alles filmt de hele nacht 
  • (Komt fluisterend voorbij)
    Ik wou dat mensen konden vliegen
  • Waarom is groen eigenlijk het kleur van de hoop?
  • Ik ben het al een beetje gewoon op school met mijn mondmasker want ik dacht al waar is mijn mondmasker toen ik naar de keuken ging
  • G: wees een beetje rustig want papa voelt zich niet zo goed aan zijn maag.
    K: Heb je je al getest papa?
  • Ik wil me wel laten prikken maar 'k wil het eigenlijk ook niet... mja, 'k zal er eens over nadenken.
  • K: Ik heb wel wat stress want ze hebben gezegd dat we gingen oefenen om in het diepe te springen en dat durf ik niet.  (voor de zwemles)
    G: Maar je hebt toch in het zwembadje op reis in Frankrijk in het diepe gesprongen? 
    K: Oh ja, da's waar
    G: Zie wel, je kan dat al keigoed
  • Er zijn al zoveel kindjes in mijn klas ziek geweest mama dat we nu wel niet zoveel ziek meer kunnen worden eh?  
  • Papaaa kunnen we voor Rodin voor carnaval of een feestje of zo eens een pakje kopen? Dan hebben we een hot kat
  • Weet je waarom we niet met de lego spelen? Ja de tv speelt en we vinden het bakje niet en ja we konden ons niet concentreren zo. 
  • Ik zie wel nog geen verschil hoor in mijn haar (tegen kapster die nog maar pas begonnen is)
  • Oh die soep is heel lekker, die smaakt een beetje naar chips.  (cfr witloofsoep???)
  • Ik denk dat het nog een leuke nacht gaat worden!! (bij aankomst B&B)
  • All that i want for christmas … Volgens mij heeft ze naar Home Alone gekeken want daarin wou hij in feite toch ook alleen maar met zijn familie zijn eh? 
  • Al die liedjes lijken wel wat op elkaar, vind ik (kerstplaylist)
  • Wow daar zitten allemaal kleine bollekes in!! Da’s toch cool
  • Soms denk ik dat ik te oud geworden ben om nog zo fantasiespelletjes te spelen.
  • Misschien kunnen we door de telescoop kijken naar ketchup  (verwarring met microscoop)
  • K: Waarom zijn dat altijd vrouwen die hij moet helpen (cfr. SOS Piet op VTM Gold)
    J: Omdat mannen kunnen koken…
    K: (open mouth, staring from me to Jan and again)
  • Weet je wat een coole film zou zijn: we zitten in de cinema en kijken een film waarin ook mensen in de cinema naar een film kijken die ook een film toont waarin mensen in de cinema naar een film kijken. Snappie?
  • Mama, wanneer begint de Mol weer?
  • Bestaan er ook auto's van De Lijn? 
  • (Tijdens het Journaal)
    Frank Vannnndennnnbroucke. Hmm draagt heel die zijn familie mooie broeken of zo?

Comments

Popular Posts